loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 376 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

Bm             F#m                      Bm                             F#m

اين چه احساسيه كه منو تو مثله هميم ... از همه دنيا جدا نه زياديم نه كميم

F#m                    G                   F#m                             Bm

دارم حست ميكنم لحظه لحظه با مني ... تو تموم لحظه هام تو هوا پر ميزني

F#m                G                           F#m                 Bm         

 

دارم حست ميكنم توي بيداري و خواب ... دل واسه تو ميزنه با يه دنيا تب و تاب

Bm                   F#m                    Bm                              F#m

اين چه احساسيه كه بي تو آروم ندارم ... حتي وقتي با مني باز تو رو كم ميارم

F#m                    G                      F#m                            Bm

دارم حست ميكنم خيلي نزديكي به من ... خودتو نشون بده عاشقونه حرف بزن

F#m                            G                   F#m                 Bm         

دارم حست ميكنم مثله روزاي قديم ... هنوزم كوچه ي عشقو من و تو خوب بلديم

F#m    Bm           G        A                                                        F#m

اين چه احساسيه كه بي تو آروم ندارم ... حتي وقتي با مني باز تو رو كم ميارم

F#m     Bm          G           A         F#m    Bm          F#m      Bm             

اين چه احساسيه كه واسه من مقدسي ... تا دلم تو رو ميخواد تو به دادم ميرسي

F#m                    G                   F#m                            Bm 

دارم حست ميكنم لحظه لحظه با مني ... تو تموم لحظه هام تو هوا پر ميزني

F#m                G                           F#m                 Bm         

 

دارم حست ميكنم توي بيداري و خواب ... دل واسه تو ميزنه با يه دنيا تب و تاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,781
  • بازدید ماه : 6,397
  • بازدید سال : 22,728
  • بازدید کلی : 665,596
  • کدهای اختصاصی