loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 1774 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

F           C         Bb        Gm                 C          Bb          C                       Dm                                                  

تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدم ... تقصير تو نبود خودم باري روي دوشت شدم

Bb       C            Bb          Gm                      C    Bb            C          Dm                 F                                                 

كاشكي دلت بهم ميگفت نقشه ي قلبمو داره ... هر كي زدو رفتو شكست يه روز يه جا كم مياره

Bb       C          Am                                                                                              

يه روز يه جا كم مياره

Bb    C Dm  Bb                C         Am      Dm            Bb         C       Am             Dm     Bb                                          

موندنو سوختنو ساختن همه يادگار عشقه ... انتقام از تو گرفتن كار من نيست كار عشقـــــــــه كار عشقه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 1,446
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,041
  • بازدید ماه : 5,657
  • بازدید سال : 21,988
  • بازدید کلی : 664,856
  • کدهای اختصاصی