loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 302 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

D               Em         C      D               Em                              

کمک کن ببینم دوباره تو رو  ... که یک بار دیگه تصور کنم

Em               D             C      G       Am    Bm                                         

دلت داره از عاشقی میتپه ... منم از نگاهت تشکر کنم

D               Em         C         D                                               

برم توی رویا بشم همدمت ... همونی که تنها پناه توئه

Em             D                       C     G    Am         E  Bm                              

کنار تو غم هامو یادم بره ... و چشمی که تنها به راه توئه

Am                E           Bm                  C        Em                                   

(غم دوری تو منو میکشه ... نمیدونی حالم چقد ناخوشه

Em   Am       G               C                         D                                              

تو این بی کسی دل که پژمرده شد ... به دادم برس تا که پرپر نشه) 2

Em          F             C             A               Em              F         Am             G               

نمیدونی چقد سخته خدا سر کسی نیاره ... از تو من دورم چقد صبورم میخوام دوباره ببینمت

Em  B      F             C             A                                                  

از تو من دورم چقد صبورم میخوام دوباره ببینمت

 

غم دوری تو ...

Am             E                   Bm                    C           Em                              

به دیوونگی شهره بودم ولی ... چه جور عاشقی رو تحمل کنم

Em   Am       G           C                     D                                                

دوای همه درد من پیشته ... بیا تا که راتو پر از گل کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 23,133
  • بازدید کلی : 666,001
  • کدهای اختصاصی