loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 378 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

[1] = [A#m - F - D#]

[2] = [D#m - A# - G#m]

[3] = [D#m - A#m - F#]

[1]   A#m          F               F#     D#             C#  F              A#m                         

تو گوش بده به من  ميخوام آروم بگيرم ... شايد بخوام از تو انتقام بگيرم

[2]      A#m                  F                   F#      D#               C#  F     A#m                    

تموم عمر من  معني داره با يه چيز ... بدون اي عشق من واسه من جز تو نيست

[2]   A#m                F  D#m [3]  F# A#m                 F      D#m                          

تو قلب مني چرا از من دوري عزيزم  ...  باور ندارم ديگه با تو نيستم 

F     A#m                F  D#m [3] F# A#m                  F      D#m                      

تو قلب مني چرا از من دوري عزيزم  ...  باور ندارم ديگه با تو نيستم نيستم

 [1]  A#m            F                    F#    D#           C#  F               A#m                      

از اون زمان گذشت  غصه هنوز نرفته ... بوي عطرت كه نيست نفسم گرفته

[2]   A#m             F               F#      D#              C#  F             A#m                       

يه حس خوب دارم  يه حس خوب به تو ... بذار كه بهت بگم زندگيم مال تو

[2]   A#m               F         D#m [3]  F# A#m                  F        D#m                        

من هنوز ميگم كه دوست دارم ميميرم  ...  برگرد پيش من تو برگرد عزيزم

F A#m                F  D#m [3]  F#    A#m                  F      D#m                      

تو قلب مني چرا از من دوري ، تو دوري  ...  باور ندارم ديگه با تو نيستــــــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,785
  • بازدید ماه : 6,401
  • بازدید سال : 22,732
  • بازدید کلی : 665,600
  • کدهای اختصاصی