loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 543 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Cm-D#       Cm          D#    Cm -  D#    Cm             D#                               

(همه شهر عاصين از دست من ... که انقدر درگیر بی تو بودنم

Cm     D# C#  A#m     Cm-C#                 A#m                                 

که میگردم سراسیمه پیت ... دائم در حــال ترانه خوندنم

Cm-D# Cm                D#    Cm -  D#  Cm             D#                               

چه رویایی شدی تو ذهن من ... شدم هیچ جا تويي تکرار من

Cm           D#      A#m     Cm-C#                   A#m                               

یه جور شستی عقلو از سرم ... که داغونه همه افکار من) 2

Cm-D#  Cm       D#  Cm- D#  Cm          D#                                        

(شدم سردرگم دنیای تو ... به دنبالت پی آواز تو

Cm      D# C# A#m       Cm-C#            A#m                                    

چه تقدیری رقم زد عشق ... به   پایانم کشید آواز تو

Cm-D#   Cm       D#   Cm- D#   Cm       D#                                       

همه دلواپس احوال من ... منم دلواپس احوال تو

Cm         D#       A#m    Cm  - C#                   A#m                               

دیگه عاصی شدن از دست من ... که میگردم من دنبال تو) 2

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,696
  • بازدید ماه : 6,312
  • بازدید سال : 22,643
  • بازدید کلی : 665,511
  • کدهای اختصاصی