loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 320 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)
ترانه سرا : امیر قنادی و کیارش پوزشی
آهنگساز : امیر قنادی
تنظیم کننده : امیر قنادی و کیارش پوزشی

[Em  -  C - D  -  D  -  Bm - C  -  C - D - Am - Bm] 2  -  Em

C     Bm                                  D            C                    Em                           

دارم از تو دور میشم داره تنها میشه قلبم ... میدونم نبودنِ تو جونمو میگیره کم کم

 

Em              D   C    Bm                                         D          C       Em - D- C                    

چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستنِ تو ... یه اتاق ساکتو سرد منو فکرِ رفتنِ تو ، منو فکرِ رفتنِ تو

 

D        Am       C             D        Am        C           Em                                     

(دوسِت دارم ، دوسِت دارم هنوز عشقِ منی ... میدونم منو از یاد میبری

 

Em          D           C                Am         Bm             G                             

بهونه ی نفس کشیدنم تویی ... دوسِت دارم تو قلب من فقط تویی) 2

[Em  -  C - D  -  D  -  Bm - C  -  C - D - Am - Bm] 2  -  Em

C        G                                            D         C            Em                                 

دارم از یادِ تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم ... تهِ زندگیم همینجاست بدون اینو که میمیرم

 

B      Am                                       C                                         

میگم عاشقِ تو هستم ... بی تو آروم نمیگیرم

C        G                                           D          C              Em -D- C                       

دارم از یادِ تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم ... تهِ زندگیم همینجاست بدون اینو که میمیرم

 

B      Am                                       C                                         

میگم عاشقِ تو هستم ... بی تو آروم نمیگیرم

 

 

دوسِت دارم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,780
  • بازدید ماه : 6,396
  • بازدید سال : 22,727
  • بازدید کلی : 665,595
  • کدهای اختصاصی