loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 389 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

ترانه سرا : حامد رجبی و مسعود محمدی
آهنگساز : فرزاد فرزین
تنظیم کننده : محمد شاکر و امیر میلاد نیکزاد

[Gbm  -  D  -  Bm  -  Gbm - E]

Bm            Dbm                 D                     Gbm                             

بارون که میزنه این آسمون منو ... دیوونه میکنه خون گریه میکنه

Bm          Dbm                 D                         Gbm                            

هی پا به پای من تو این خیابونا ... من گریه میکنم اون گریه میکنه

Dbm       D                 Gbm                          Bm          Dbm         Gbm                     Bm   

بارون که میزنه باز جای خالیِ تو درد میکنه ... تو کوچه های شهر میفهمم اینو من تنهایی آدمو ولگرد میکنه

Dbm        D          Bm                        E              Gbm                              

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره ... نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بذاره

Db                             Bm                            Dbm                 D                       

من هنوز نگرانتم رفتی تنهایی که چی شه ... یکی اینجاست که مردن واسه ی تو زندگیشه

[Gbm - E - Bm - Db - D - Dbm - Bm - Gbm]

Dbm               D       Gbm                   Bm        Dbm             Gbm                       Bm      

بعد تو با کسی قدم نمیرنم از کوچه ها بپرس ... سیگارای من ترکم نمیکنن باور نمیکنی از پاکتا بپرس

 

من هنوز نگرانتم ...

Gbm     Db     Bm   Dbm       D                 Dbm     Bm       E      Gbm                                

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم ... من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 1,515
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,110
  • بازدید ماه : 5,726
  • بازدید سال : 22,057
  • بازدید کلی : 664,925
  • کدهای اختصاصی