loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 484 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

A#m                                 Fm                                     

نمیدونی ، شبا تا صبح ... تو خواب بودیو من محو چشات بودم

A#m                             Fm                                      

نمیدونی ، ولی‌ آروم ... همش از ناز چشمای تو میخوندم

Cm               C#   A#m                  D#             C#                                     

هستیمو دنیامو پای تو میذارم ... این بهترین دلخوشیمه که تو رو دارم

C#                      Cm             C#                    Cm                                    

قسم خوردم برای عشق پاکت ... بشم اونی که میبینی‌ تو خوابت

Cm                C#  A#m                     C#                    A#m                              

فقط میخوام تو باشی‌ تو این دنیا کنارم ... این بهترین دلخوشیمه که تو رو دارم

Cm                      C#        A#m            Fm                                        

تو میدونی‌ ، چه حالیم ... از اینکه توی این دنیا تو رو دارم

Cm                            C#            A#m              Fm                                  

تا وقتی‌ که ، نفس دارم ... واست چیزی از این عشق کم نمیذارم

Cm               C#   A#m                    D#                C#                                  

یه لحظه هم سخته بدون تو بودن ... این بهترین دلخوشیمه که تو رو دارم

 

قسم خوردم براي ...

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 506
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,739
  • بازدید ماه : 6,355
  • بازدید سال : 22,686
  • بازدید کلی : 665,554
  • کدهای اختصاصی