loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 698 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

ترانه سرا : بابک جهانبخش
آهنگساز : بابک جهانبخش
تنظیم کننده : بابک جهانبخش

[Cm - G# - A# - Gm - Fm - Gm - Fm - Fm - Gm - G# - A# - Gm - Fm - Gm - Cm]

Fm         C          Gm                       G#                       Cm                             

سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم ... عیبی نداره میدونم باعث این جداییم

Cm                Gm               Fm                  G#                                        

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه ... نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه

Fm        D#              G#               A#                            Fm                C             G#             

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود ... احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود

D#              A#                        G#               Cm                               

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون ... چشام خیره به نور چراغ تو خیابون

G#    D#           G#         A#                      Fm                 G#                          

خاطرات گذشته منو میکشه آروم ... چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

D#             A#                       Fm        G#-A#-Cm                              

بازم دلم گرفــته تو این نم نم بارون ... چشام خیره به نور چراغ تو خیابون

Cm        D#           G#         A#                        Fm    C           G#                       

خاطرات گذشته منو میکشه آسون ... چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارون

[Cm - G# - A# - Gm - Fm - Gm - Fm - Fm - Gm - G# - A# - Gm - Fm - Gm - Cm]

Cm              G#        A#                                  Fm            C          Cm                    

باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود ... سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود

G#   Gm              A#       Fm                         Gm                     G#                       

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز ... من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز

Cm   A#           D#      Fm                             Gm                     G#                       

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز ... من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز

 

بازم دلم گرفته ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,798
  • بازدید ماه : 6,414
  • بازدید سال : 22,745
  • بازدید کلی : 665,613
  • کدهای اختصاصی