loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 906 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ریتم:۴/۴

 

F#m             G                  F#m             G           F#m

قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود

F#m                        G                        A                            Bm   

فردا قرار بود من و تو از همدیگه جدا بشیم فردا قرار بود همدم گریه ی بی صدا بشیم

F#m             G                 A                       Bm            

از تو چه پنهون گل من ، من خیلی وقته بی تو ام دیروز و فردا نداره برام چه سخته بی

تو ام

Bm                              F#m                              G                        A                                  

یادش به خیر قلب تو بود برای من سنگ صبور می خواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به

زور

Bm               F#m                   G                 A                    Bm

حالا که نیستی لا اقل تسکین به قلب من بده اون که نخواست پیشم باشی حالا کجاست صبرم

بده

F#m                    G                    A                   Bm

چجوری باور بکنم رقیب من نازت کنه شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه

F#m                G                   F#m              G             F#m

یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم

F#m                        G                  A                           Bm    

 

تو دعات گرفت و مُردم اما عاشقم هنوزم با همون یه قاب عکست می گذرونم شب و روزم

F#m                         G                            A                Bm    

   

لحظه های آخر تو میره از یادم به سختی بدرقت اومدم اما دست تکون ندادی رفتی

F#m                        G                        A                      F#m

یه دلخوشی دارم هنوز حالا که دارم میمیرم هر وقت که بارون بباره تو رو کنارم میبینم

F#m                               G                     A                    Bm         

نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنید رفیق من رفته سفر چند روزی خاکم نکنید.: 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 523
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,756
  • بازدید ماه : 6,372
  • بازدید سال : 22,703
  • بازدید کلی : 665,571
  • کدهای اختصاصی